20 wskazówek dla pacjentów część 2

utworzone przez | cze 29, 2024 | blog

Część druga 20 wskazówek dla pacjentów

Są na świecie szpitale, gdzie błędy i incydenty się nie zdarzają. 

Naprawdę? 

Niestety nie. 

Nie ma na świecie placówki medycznej, w której nie dochodziłoby do błędów, powikłań, incydentów, często wynikających ze źle funkcjonujących procesów lub po prostu ze zbiegów okoliczności. Czy w związku z tym my, pacjenci, możemy mieć wpływ na zmniejszenie ryzyka, że incydent dotknie akurat nas? 

Tak! 

Co możemy z tym zrobić?

Aby zmniejszyć ryzyko incydentów, które mogą wpłynąć na nasze zdrowie warto posiadać choćby podstawową wiedzę na ten temat. Przeczytaj na poniższych planszach 20 wskazówek dla pacjentów część 2 jak zapobiec błędom medycznym. Koniecznie zerknij na część 1 tego wpisu.

 

Placówki medyczne w Twojej okolicy

Czy uważasz, że placówka w której się leczysz boryka się z błędami medycznymi? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to wiedz, że Ty jako pacjent też możesz mieć wpływ na to, żeby poprawić jej funkcjonowanie. W końcu obie strony dążą do tego, aby proces leczenia i usług medycznych był na najwyższym poziomie. Zatem od czego zacząć?

Przekaż osobom zarządzającym swoje uwagi i spostrzeżenia. Bądź czujnym pacjentem i zwracaj uwagę na nieprawidłowości. Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.

Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.

Co oferujemy w ramach naszych usług?

W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.

Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą: 

  • Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych 
  • Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów 
  • Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe 
  • Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów 
  • Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej