Błędy LASA – jak im zapobiec?
W poprzednim wpisie omówiliśmy problem błędów związanych z podobnymi nazwami i wyglądem leków (LASA) w opiece zdrowotnej. Teraz czas na rozmowę o rozwiązaniach! Błędy LASA – jak im zapobiec?
Kto musi zrobić pierwszy krok?
Praca jest po stronie producentów leków, menedżerów placówek medycznych, pielęgniarek, lekarzy, pacjentów, edukatorów, farmaceutów… Przyczyny pomyłek leków LASA są różnorodne, dlatego ważne jest, abyśmy wszyscy byli świadomi tego problemu i dążyli do jego rozwiązania. Zobacz co możesz zrobić, aby uniknąć błędów LASA. Jakie działania już wprowadziłeś? Co sprawdziło się w Twojej placówce?
Zatem przyjrzyjmy się na poniższych planszach jak zapobiec błędom LASA w zarządzanych przez nas placówkach medycznych.
Teoria w praktyce
Czy błędy LASA zdarzają się w Twojej placówce medycznej? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to wiedz, że w prosty sposób możesz to zmienić. Zatem od czego zacząć? Jak poprawić funkcjonowanie placówki?
Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.
Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.
Co oferujemy w ramach naszych usług?
W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.
Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą:
- Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych
- Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów
- Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe
- Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów
- Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej