Twój plan odbudowy kultury bezpieczeństwa
Chcesz, aby ludzie, który przychodzą do Twojej placówki po pomoc, byli bezpieczni i dobrze leczeni?
A pamiętasz o swoich ludziach? Jeśli oni będą przychodzili do pracy ufając, że nic im nie grozi, że mają wsparcie i przestrzeń do nauki na błędach, to razem z Tobą chętnie będą budować jakość w Waszej placówce.
Jakość opieki i bezpieczeństwa
Budowanie kultury bezpieczeństwa jest kluczowe dla zapewnienia wysokiej jakości opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelu. Kultura bezpieczeństwa nie jest jedynie abstrakcyjnym pojęciem; to praktyczna filozofia, która ma istotny wpływ na codzienne działania i decyzje.
Poniżej na planszach możesz przeczytać podstawowe elementy niezbędne do skutecznego budowania kultury bezpieczeństwa.
Czy każdy z nich funkcjonuje już u Was?
Skreśl te, które już masz. Co zostanie?
Teoria w praktyce
Czy kultura bezpieczeństwa jest obecna w Twojej placówce medycznej? Jeśli odpowiedź brzmi nie, to wiedz, że w prosty sposób możesz to zmienić. Zatem od czego zacząć? Jak poprawić zaufanie nie tylko pacjentów, ale i pracowników?
Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.
Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.
Co oferujemy w ramach naszych usług?
W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.
Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą:
- Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych
- Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów
- Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe
- Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów
- Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej