W jaki sposób pacjent musi się zgodzić?

utworzone przez | lip 3, 2024 | blog

Jak to jest? W jaki sposób pacjent musi się zgodzić?

Ile czasu mija od rozpoczęcia omawiania z pacjentem zakresu zabiegu, do przekazania mu zgody do podpisania? 

Jak to jest w Twoim szpitalu, w Twojej poradni? 10 min? 5 min? Jak to jest rzeczywiście? W jaki sposób pacjent musi się zgodzić?

Pobieranie zgody

Czy w związku z tym możesz mieć pewność, że pacjenci wyrażają zgodę na zabiegi świadomie i skutecznie? Jak pobrać zgodę od pacjenta, aby nie była ona podstawą do wszczęcia postępowania sądowego? 

Przyjrzyjmy się na poniższych planszach jak to wygląda zgodnie z procedurami, które powinny być wdrożone w system zarządzania.

Teoria w praktyce

Czy pacjenci i personel Twojej placówki medycznej znają procedury pobierania zgód?  Jeśli odpowiedź brzmi nie, to wiedz, że w prosty sposób możesz to zmienić. Zatem od czego zacząć? Jak poprawić funkcjonowanie placówki?

Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.

Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.

Co oferujemy w ramach naszych usług?

W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.

Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą: 

  • Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych 
  • Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów 
  • Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe 
  • Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów 
  • Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej