Kto, co może zyskać?
Wdrażasz wewnętrzny system zarządzania jakością. Po co? Czy Ty coś z tego będziesz miał? A może pacjent? A Twoi ludzie?
Zarządzanie jakością – co, kto może zyskać?
Chcielibyśmy podzielić się w tym wpisie perspektywą zarządzania zdarzeniami niepożądanymi w placówkach medycznych i jakie to może przynieść korzyści nie tylko pacjentom, ale także Wam, jako osobom zarządzającym i samym placówkom.
Kluczowe korzyści
Zobaczmy na poniższych planszach przegląd kluczowych korzyści zarządzania jakością w placówce medycznej.
Teoria w praktyce
Czy kultura bezpieczeństwa jest obecna w Twojej placówce medycznej? Jeśli odpowiedź brzmi nie, to wiedz, że w prosty sposób możesz to zmienić. Zatem od czego zacząć? Jak poprawić zaufanie nie tylko pacjentów, ale i pracowników?
Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.
Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.
Co oferujemy w ramach naszych usług?
W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.
Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą:
- Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych
- Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów
- Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe
- Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów
- Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej