Sezon infekcyjny a zasada Pareto
Jesteś menedżerem w POZ? Jeśli tak, to pewnie widzisz, że najczęstszą przyczyną zgłoszeń pacjentów są teraz infekcje dróg oddechowych.
Czy to oznacza, że doskonale diagnozujemy i leczymy infekcje w Polsce?
Chyba nie, skoro Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce krajów OECD, w których przyjmuje się najwięcej antybiotyków, a równocześnie wiemy, że nawet 9 na 10 tych infekcji jest wywołana zakażeniem wirusowym.
Standardy leczenia
Jak ten stan wpływa na Twoich pacjentów i Twoją placówkę? Czy obowiązują w niej standardy medyczne leczenia najczęstszej przyczyny wizyt w sezonie jesienno-zimowym? Czy masz zapewnioną dostępność pracowników? Jaki odsetek z nich ponowił szczepienia przeciwko grypie i SARS-CoV-2?
Przyjrzyjmy się na poniższych planszach czym jest zasada Pareto a sezon infekcyjny.
Teoria w praktyce
Czy standard leczenia jest obecny w Twojej placówce medycznej? Jeśli odpowiedź brzmi nie, to wiedz, że w prosty sposób możesz to zmienić. Zatem od czego zacząć? Jak poprawić zaufanie nie tylko pacjentów, ale i pracowników?
Każdą placówkę, która chciałaby poprawić swoją sytuację zachęcamy na początek do wypełnienia ankiety na naszej stronie, która przybliży do właściwej oceny sytuacji. Z MediMentors zbudujesz porządny system zarządzania jakością, ponieważ kierujemy się misją zachowania wysokiej jakości usług medycznych i bezpieczeństwa pacjentów w placówkach medycznych.
Aby pozostać z naszymi działaniami na bieżąco, odwiedź nasz profil na Linkedin.
Co oferujemy w ramach naszych usług?
W MediMentors oferujemy szeroki wachlarz usług w zakresie kompleksowego zarządzania klinicznego. Naszym celem jest wspieranie placówek medycznych w budowaniu i doskonaleniu systemów zapewniających wysoką jakość usług medycznych i bezpieczeństwo pacjentów. Aby opieka zdrowotna w Polsce była najwyższej jakości, dążymy właśnie do usprawniania niedziałających obszarów.
Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, które chcą:
- Zapewnić swoim pacjentom najwyższą jakość usług medycznych
- Zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów
- Efektywnie wykorzystywać zasoby finansowe
- Zbudować silny zespół zaangażowanych profesjonalistów
- Stać się liderem w dziedzinie jakości klinicznej